Postbit Düzenleme - Konu Başlığını profilin altına alma

Başlatan Eren3454, 28 Nis 2016 18:50

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.



  1. 632

  2. 251

Merhabalar, yatay postbit işini hallettim. Fakat Postbit'in bulunduğu alan oldukça büyük ve yanı çok boş kalıyor. Buraya ufak bir düzenleme getirmek istiyorum. İkinci resimde nasıl bir düzenleme istediğimi azda olsa açıkladım. Postbit'in bulunduğu alanın az daha küçültülmesini ve konu isminin postbit'in bulunduğu yere taşınmasını yapamadım ve yapmayı çok istiyorum.

Bu arada yapabilen arkadaşlar lütfen Sağ tarafta çıkan KİŞİSEL İLETİ yi sol tarafa RANK ın hemen altına ufak bir kutu içinde yapabilir mi? Çok hoş olur.




@snrj sizden kesinlikle yardım bekliyorum.




  1. 632

  2. 251
Ek olarak böyle bir karışma var, nasıl düzeltebiliriz?
http://prntscr.com/axykh0

*

  1. 1,108

  2. 104

  3. 313
display.template.php eklersen yapılabilir.



  1. 632

  2. 251

@CeeMoo eklendi.

*

  1. 1,108

  2. 104

  3. 313
29 Nis 2016 20:20 #4 Son düzenlenme: 29 Nis 2016 20:24 CeeMoo
Buyur bundan sonra benden çıkar.İnce ayrıntılar size aittir.




Ben sonuca biraz css ile kavuştum.Hatalar olabilir nasıl yani dersen örneğin daha sonra bir şey eklersin kayma olur vs...vs... bunun nedeni düzgün bir şekilde kodlanmamasıdır.Zaten <div class="left_colum"> <div class="right_colum"> ile oturtulmuş.



  1. 632

  2. 251
Teşekkürler ama sanırım bu seferde rütbeler altta  :'(

*

  1. 1,108

  2. 104

  3. 313
Alıntı yapılan: Eren3454 - 30 Nis 2016 10:08Teşekkürler ama sanırım bu seferde rütbeler altta  :'(
Nasıl Rütbeler altda zaten altda olucak.Demo adresi verirsen bakayım ne nerde.

altda olmasının sebebi Profil sağında kalması ve Profil iletilerin altında kalması.Tekrar tekrar yazmak istemiyorum ama

Ben sonuca biraz css ile kavuştum.Hatalar olabilir nasıl yani dersen örneğin daha sonra bir şey eklersin kayma olur vs...vs... bunun nedeni düzgün bir şekilde kodlanmamasıdır.Zaten <div class="left_colum"> <div class="right_colum"> ile oturtulmuş.

Gerisi size kalmış


MENU ×